(fake) Bobbi Brown

ADS


Nakon nekoliko dana odsustva, tu sam opet! I to sa meni jako dragim postom. 

U petak popodne mi je stigao paket i nisam mogla da dočekam da otvorim i vidim šta je stiglo od više stvari koje čekam, a onda sam pogledala unutra i oduševila se. Posle više od mesec dana stigle su dugoočekivane četkice.

Sa aliexpress-a sam naručivala nebrojeno puta, ali sam ovog puta bila prilično skeptična šta će stići, iako je uvek do sad sve bilo u skladu sa opisom. Međutim, nikada pre nisam naručivala nešto ovog tipa. Uglavnom su to bile maske za telefone, blokčici, torbice. A sada je trebalo da očekujem da ću za manje od 6 evra dobiti 9 četkica od prirodne dlake u kožnoj torbici. Da, zaista zvuči nestvarno.


Ali... To je upravo ono što je stiglo, baš kako je prodavac i obećao. Sve četkice su od prirodne dlake, sa drvenom drškom, koja može biti kraća za nečiji ukus, ali meni odgovara savršeno. Torbica je preslatka, jako praktična kako za svakodnevno odlaganje, tako i za putovanja. 
Inače, ne podržavam kupovinu kopija, ni kad je u pitanju garderoba, a ni kozmetika. Međutim, ni sama ne znam zašto, ali sam ovog puta odučila da zaboravim na to i opustim se. Jednostavno nisu mi se davale pare da kupujem posebno četkicu po četkicu, jer se čak ni ne razumem najbolje, pa bih morala dobro da proučim koja za šta služi i koja bi mi najbolje "legla". Tako da je konačan izbor pao na ovaj set, računajuci da najgore što mogu da izgubim je 6 evra. 




Kao što se vidi na slikama, na svakoj četkici piše za šta je namenjena, tako da i nama koji nismo najveštiji u šminkanju, ne treba dodatno istraživanje u vezi namene. Ja sam ih probala za vikend, jer sam išla na svadbu, i malo je reći da sam bila oduševljena. Oči nikada lakše nisam našminkala. Kada sam završila i još jednom se pogledala u ogledalo nisam mogla da verujem da sam uspela toliko dobro da se našminkam bez ičije pomoći. Tako da, ukoliko se dvoumite oko kupovine kopija, ja predlažem samo da nađete dobro ocenjenog prodavca i da obavezno čitate feedback jer će tu uvek pisati ako je nekome stiglo nešto što ne odgovara opisu. Ukoliko je sve u redu, možete 99% biti sigurne da će vam stići to što ste naručile. 
Ja sam svojim setom prezadovoljna i jedva čekam sledeću priliku koja zahteva full make-up da ih opet sve redom koristim :)

Šta vi mislite o kupovini preko interneta i imate li svoj omiljeni set četkica?
Pozdrav :)

ADS

Comments

Popular posts from this blog

iHerb haul #2

Mustela Hydra Bebe

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes