Freeman black sugar face mask & scrub

ADS

Primetićete da sam opseduta Freeman proizvodima za lice... Mnogo sam ih isprobala i nijedan me nije razočarao, šta više utisci su 100% pozitivni. Kada sam kupovala mala, probna pakovanja, ove maske nije bilo, ali sam znala da ću, čitajuci mnoooogobrojne pozitivne recenzije, bez problema kupiti veliko pakovanje i bez prethodnog testiranja. Ove maske možete kupiti na sajtu Kozmetika Teatar gde je ubedljivo najveći izbor, od skoro i u DM-u, kao i u većim marketima poput Super Vera, Tempa, Rode. Cena ove tube od 150 ml se kreće od 500- 600 dinara. 




U pitanju je 2u1 proizvod odnosno piling i maska za lice od uglja i crnog šećera. Veoma je gust, pa se pažljivo mora nanositi na lice. Na prethodno očišćeno lice nanesemo masku, naravno izbegavajući predeo oko očiju i usta. Zatim sačekamo oko 5 minuta da deluje kao maska, a potom odradimo piling i isperemo. Dok stoji kao maska oseti se toplina na celom licu. Kao piling, meni je savršen. Dovoljno grub da osetite da nešto 'radi' a opet ne ni previše da bi zasmetao osetljivoj koži. Uostalom, od pritiska ruke zavisi i jačina. Ali ipak bih ga pre svrstala u jače nego u blaže pilinge, što ja inače i volim. Posle ovog pilinga lice mi je meko i nežno kao nikada do sad. Zvuči kao reklama, ali je zaista tako. Bukvalno sam mogla da pišem recenziju nakon jednog korišćenja, jer sam znala da sam našla proizvod koji neću menjati. Naime, kupovaću na smenu Balea piling sa aloe verom, koji mi se takođe veoma dopao, i ovaj, kako se koža ne bi navikla na jedan proizvod i kako on ne bi prestao da pruža rezultate koje trenutno pruža.


Sve u svemu, kao što rekoh ovo je najbolji piling koji sam u životu probala. Jedina zamerka ide na račun ambalaže, koja nakon što prvi put koristite proizvod, više ne može da se pravilno zatvori. I o tome sam čitala na drugim blogovima, ali sam verovala da cu ja uspeti da lepo očistim otvor nakon svakog korišćenja i da neću imati taj problem. Naravno, devojke su bile u pravu! Koliko god pokušavali da ga očistite čak i čačkalicom, neće se zatvoriti. Srečom, maska se ne suši i može i dalje uspravno da stoji iako poklopac ne nalegne kako treba.

Da li ste probale ovaj piling i delite li moje oduševljenje njim?
Pozdrav :)
ADS

Comments

Popular posts from this blog

iHerb haul #2

Mustela Hydra Bebe

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes