Giveaway: part 2

ADS

Nastavljamo sa nagrađivanjem povodom 50,000 pregleda na blogu!!!
Ove nedelje čeka vas drugi paketić koji sam pripremila za vas. 
I ovaj GIVEAWAY će trajati do nedelje u 23:59h kada ću na fejsbuku proglasiti pobednicu.
Šta se nalazi u drugom poklon paketu pogledajte u nastavku posta...



Imaćete priliku da osvojite DM drogerie poklone i to upravo ove sa slike ispod:


-Balea Sweet Lady balzam za usne-
-Alverde puter za telo od dinje-
-Balea masku za lice od mleka i meda-

PRAVILA UČESTVOVANJA:

1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu Little obsessions by MR
2. Podelite OVU sliku (opcija "public/ javno")
3. Ostavite u komentarima ovog posta ime i prezime pod kojim ste uradili prve dve stavke i mail
4. Možete me zapratiti na Bloglovin-u (nije obavezno)

Nagradna igra važi samo za Srbiju zbog skupih dostava u susedne države. Troškove slanja snosim ja. Svi proizvodi su novi, nekorišćeni i nisu mi poslati na testiranje, već sam ih sama kupila. 

Ostaje mi samo da vam poželim sreću, a oni koji ne budu srećne ruke ovog puta, imaće još dve šanse narednih nedelja.

Srećno!
Pozdrav! :)

ADS

Comments

Popular posts from this blog

iHerb haul #2

Mustela Hydra Bebe

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes