Badger cuticle care

ADS

Ponovo je tu post o proizvodu koji nije dostupan kod nas, ali kako je dosta vas pitalo za ovu recenziju, odlučila sam da vam je danas napišem. Biće reči o brendu Badger i njihovom balzamu za negu zanoktica. U pitanju je američka firma čije proizvode možete naručiti sa sajtova poput iHerb-a i Vitacost-a. Cena ovog balzama je oko 5 $ i za taj novac dobijete 21 g proizvoda kom je rok trajanja 12 meseci od otvaranja.




Kao i svi Badger proizvodi i ovaj ima veoma simpatičnu ambalažu, koja je bila ono što me je prvo privuklo. Balzam dolazi u metalnoj kutijici, koja je veoma praktična jer staje gotovo u džep. Sam balzam je voskast i topi se u dodiru sa kožom. Miris je prijatan i mene lično asocira na pomorandžu. Badger kompanija nema u svom asortimanu proizvode sa parabenima, GMO ili bilo kojim drugim hemikalijama. Ja, kao što sam već spominjala, muku mučim sa zanokticama. Kao dete sam grickala nokte, a kada sam se sa tim izborila, ostala je odvratna navika da grickam zanoktice, sa kojom se i dan- danas borim. U trenucima stresa ne mogu da se kontrolišem pa mi često zatreba proizvod koji će ih povratiti u normalu.


Kada svoje zanoktice dovedem u jako loše stanje, ovaj balzam ih oporavi u roku od dan- dva. Jedino što me nervira je to što je jako mastan, pa nisam u prilici da ga dugo izdržim a da ne zakačim i obrišem nanet sloj sa zanoktica. Sada sam uvela sistem da nanesem deblji sloj kada gledam film, jer je to idealan način da sedim mirna 2h, a da se on zadrži na svom mestu. Čak i nakon ta 2h, razlika se veoma vidi. Ukoliko sutradan ponovim postupak, zanoktice su mi potpuno obnovljene. U početku mi se činilo da je nepotrošiv, ali kao što možete videti na slikama, dotakla sam mu dno. Odličan je isušenu kožu generalno, pa sam ga tokom zime u tankom sloju nanosila na cele ruke, kada ispucaju od vetra i hladnoće.

Da li imate sličan problem sa zanokticama i kako se borite sa tim?
Pozdrav :)
ADS

Comments

Popular posts from this blog

iHerb haul #2

Mustela Hydra Bebe

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes