1st birthday: Giveaway

ADS

Za tačno 10 dana je prvi rođendan bloga! Ne mogu da verujem koliko brzo je vreme proletelo od prvog objavljenog posta... Meni je jako drago što imam ovaj hobi i još draže što sada već dosta vas prati, čita, komentariše i podržava celu ovu priču! Stoga sam odlučila da organizujem nagrađivanje koje će trajati do 28. avgusta, kada ću proglastiti pobednika...



Poklon paket sadrži pet proizvoda kojima sam i sama bila jako zadovoljna, pa želim da obradujem i nekoga od vas. 
Tu su:
Eucerin pH5 losion za telo
Balea gel za tuširanje od limete i aloje
Avon krema za ruke od čokolade i lotosa
Essence "Come to town" set od 3 laka za nokte
Essence "Come to town" quattro senke

PRAVILA UČESTVOVANJA:
1. Lajkujte moju fejsbuk stranicu: Little obsessions by MS
2. Podelite (opcija: javno/public) OVU sliku
3. U komentarima ispod ovog posta ostavite ime i prezime pod kojim ste uradili prve dve stavke kao i kontakt e-mail
4. Možete me zapratiti na Bloglovin-u (nije obavezno)

Svako od vas ko ispuni obavezne stavke će dobiti redni broj u komentaru, a 27. avgusta u ponoć izvlačim pobednika, o čemu ću vas obavestiti na fejsbuk stranici. Nagradna igra vazi samo za Srbiju zbog skupih troškova slanja u susedne zemlje. Svi proizvodi su novi, nekorišćeni i nisu mi poklonjeni, već sam ih sama kupila. Troškove slanja, snosim ja, vaše je samo da ispoštujete pravila i prijavite se.

Srećno! :)

POBEDNICA JE: 


Molim Sandru da mi se javi u inboks fejsbuk stranice ili odgovori na mail koji joj je poslat!
Hvala svima koji ste učestvovali, nadam se da će biti još nagradnih igara u skorijoj budućnosti :)

ADS

Comments

Popular posts from this blog

Mustela Hydra Bebe

iHerb haul #2

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes

Uriage Bebe micellar water