Avon Incandessence

ADS
Avon Incandessence recenziaPekný slnečný deň želám. Keďže som maturantka, nemám veľa času písať nové články, tak som si niektoré napísala dopredu. Včera som mala test a sloh zo slovenčiny, dnes to isté, len z anglického jazyka. Sloh zo slovenčiny som napísala za 40 minút, celé tri strany a sloh z anglického jazyka za 20 minút. Aj s testami som celkom spokojná, neboli zrovna najťažšie, i keď pár záludných otázok tam bolo. V oboch prípadoch som skončila predčasne a zinkasovala aj pár pochvál od profesorky. Jednalo sa o kreslenie, keďže som počas voľného času dokázala zaplniť pomocný papier všemožnými kresbami, haha. Prejdime ale k môjmu najnovšiemu parfému, ktorý som si objednala z Notino.sk. Je plný jari, a to doslova.

whole article .. ADS

Comments

Popular posts from this blog

iHerb haul #2

Mustela Hydra Bebe

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes