GIVEAWAY: mama & baby

ADS

Krajem meseca blog će proslaviti drugi rođendan, pa sam odlučila da vas iznenadim sa dve nagradne igre. Prva će biti ova koja počinje danas i u pitanju je paketić za mamu i bebu, a druga regularna će početi za dve nedelje, 22. avgusta...



Ja sam u trudnoći pisala o proizvodima koje sam koristila pre svega protiv strija, a onda sam nakon porođaja odlučila da uvedem i bebi recenzije. Vidim da vam se to svidelo, jer ima dosta mama među čitateljkama, pa ću zato s vremena na vreme praviti nagradne igre koje će imati i bebeći proizvod. 

Ovog puta možete osvojiti:
-Sudocrem-
-Essence senku za oči-
-Essence sjaj/ tečni karmin-
+ jedna sitnica za bebu
(slonče je samo dekoracija :))

Sve što treba da uradite je da:
1. Lajkujete moju fejsbuk stranicu: Little obsessions by MS
2. Podelite OVU sliku (javno/ public)
3. Ostavite u komentaru OVOG posta ime pod kojim ste uradili prve dve stavke

Igramo se do 12. avgusta u ponoć, a sutradan (u subotu) pre podne ću objaviti ime pobednice.
Nagradna igra nije sponzorisana, važi samo za Srbiju i troškove slanja snosim ja.
Vaše je samo da ispoštujete pravila i prijavite se. 

Srećno svima :)

POBEDNICA JE:



ADS

Comments

Popular posts from this blog

iHerb haul #2

Mustela Hydra Bebe

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes