Ružová krabička krásy od Notino.sk

ADS
Krásny deň želám. Ako už je iste z pozdravu zrejmé, dnes mám neskutočne dobrú náladu a možno to bude aj práve preto, že sa chystám odhaliť všetko, čo sa ukrývalo v tejto krásnej ružovej krabičke. O tomto prekvapení sme boli informované niekoľko dní dopredu, no žiadna z nás netušila, čo nám vlastne príde.

Okrem instagramového príspevku, a taktiež príspevku na mojom osobnom fb profile, by som sa chcela celému tímu Notino.sk, poďakovať za možnosť spolupráce, ktorá začala pred rokom aj niečo. Aj vďaka tomuto e-shopu som sa v mnohých veciach zdokonalila, objavila nové kozmetické produkty, začala písať viac recenzií. Som nesmierne hrdá na to, že som sa ako blogerka mohla podujať na veľkej veci - zmene samotného názvu e-shopu a dostať ho do povedomia ľudí.

Hello my little licornes petites! I´m in such a happy mood now and it´s probably because that I want to share with you guys this pink box which was full of awesome beauty products. Me and another bloggers as well, we were informed that we´ll get a little surprise in the next days. We were really curious and excited, because we didn´t know, what to expect.


I would like to thank to Notino.sk once more for this package and also that they´ve been collaborating with my blog for such a long time. It´s been something over one year and it´s a real pleasure for me. I´m glad I got this opportunity and I´ve learned a lot of things, I got to know interesting beauty products, I´ve been writing more reviews. And I´m also really happy that I could take a part in this huge change of name of this e-shop.


whole article .. ADS

Comments

Popular posts from this blog

Mustela Hydra Bebe

iHerb haul #2

Sephora Haul: sale

Aura smokey eyes

Uriage Bebe micellar water